آموزش سئو

ساخت وبلاگ

از خودتان پرسش بپرسید: آموزش سئو تا به اکنون چندبار گردیده که یک مقاله 10 هزار کلمه و واژه ای را مطالعه کرده باشید.
مطمئنا تعداد آن به کمتر از 100 عدد میباشد.
البته تا به درحال حاضر چندبار گردیده که یک مقاله هزار کلمه و واژه ای را مطالعه کرده باشید؟ پاسخ این پرسش، بی غایت میباشد.
خصوصیت‌های شخصیتی یک مولف به طوری میباشد که از مسئله بیرون نمی‌شوند
ممکن میباشد یک صاحب کار از شما بخواهد تا برای وبسایت او، مبادرت به ایجاد محتوا نمائید. هم اکنون با وجود اینکه صاحب کار از شما اینگونه درخواستی نموده است، استدلال نمیشود تا هر موضوعی که دلتان خواست بنویسید و از این وضعیت سواستفاده فرمائید.

ساخت محتوا برای استفاده کننده
در واقع، یک کدام از خصوصیت‌های شخصیتی یک تالیف کننده برتر این میباشد که اصلا از زمینه بیرون نمی‌شود.
در شرایطی که صاحبکار از شما بخواهد تا در باب بیت کوین مطالب ساخت و ساز نمایید، شما نمی توانید درباره با پزشکی مبادرت به ایجاد محتوا برای مخاطب فرمائید. یا این که در حالتی‌که صاحب کار از شما بخواهد که درباره با پول مبادرت به ایجاد محتوا نمائید، نمی اقتدار مبادرت به معرفی عمل‌های پولساز فرمایید.
در واقع دراین باره از شما انتظار می‌رود تا در باب اقتصاد، ارزهای دیجیتال، بورس، فارکس و... حرف فرمائید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 115 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 17:22

اینجانب هنگام تلاوت بیوگرافی آموزش سئو نخبه رنسانس نوشته والتر ایساکسون به نقل پیمان داوینچی که در صدر در باب آن سخن کردم واکنش کردم. از‌آنجا که اینجانب تئوری "دیده محتوا" را ارائه دادم ، فهمیدم که نقل قسم داوینچی هم به شما امداد های اکثری خواهد کرد. یکی این طرح ریزی ها ممکن میباشد برای تولیدکنندگان محتوا باشد ، با این پیام که در صورتی‌که علایق خویش را محصور نمایند نمی توانند به آنچه که میخواهند دست پیدا نمایند. اینجانب نقل عهد و پیمان را در دفتر کار ایده محتوای خویش نوشتم ، و ماه ها آن گاه به کاربرد آن در یکی پست های خویش رسیدم.

 دیده های محتوا
سفارش اینجانب به شما این میباشد که هر کاری که میتوانید ایفا دهید تا علایق خویش و محتوایی که ساخت و ساز میکنید را خوب فرمائید. در شرایطی‌که تنها مطالبی را در زمینه‌ی ناحیه خویش میخوانید یا این که مشاهده میکنید ، در واقع دارید خلاقیت خویش را محصور می‌کنید. حتی‌د‌ر حالی که کتابی را در قضیه علم ها اعصاب و روان میخوانید یا این که مستندی را درباره‌ی تحولات گران قدر تاریخی می‌بینید یا این که حتی از نهایی نصیب "ریک و مورتی" لذت می‌برید، دیده های محتوا را گشوده نگه دارید و بدین نکته اعتنا فرمائید که به چه شکل می‌توانید از چیزهایی که می‌بینید برای ساخت محتوا به کار گیری فرمایید!

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 118 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 17:40

گرچه ما قصد نداریم که روی این آموزش سئو واژه کلیدی نرخ‌گذاري کنیم، البته فهمیدن اینکه دیگرافراد رغبت دارا هستند پای چه چیزی پول بدهند و چقدر این واژه رقابتی میباشد، یاری کننده میباشد.

عموما، هرچه رقابت و بها پیشنهادی برای یک واژه معین بیشتر باشد، مقصود تجاری آن نیز سفت‌خیس میباشد.

طی استعمال از Keyword Planner گوگل بدین برخوردم:

 

همان گونه که میبینید، ارزش پیشنهادی برای "toaster oven"، 1.75 دلار میباشد و رقابت رمز آن نیز زیاد میباشد.

با نگاهی به نصیب پایینی، میتوانیم مراتب غرض تجاری را بر طبق بها‌های پیشنهادی برای گوناگونی لغات کلیدی دارای ربط، مقایسه کنیم. اگرچه این سود دقیقی به دست نمی‌دهد، ولی یک شمای کلی درباره ی توفیق تبلیغ‌کنندگان با این واژه و کلمه کلیدی به دست می دهد.

مثلا، ویتامین مشاهده کنیم که "best toaster oven" ارزش پیشنهادی 0.62 دلار را دارااست، که نسبتاً کمتر از نصف بها "toaster oven" میباشد. این خویش قادر است پر‌نور سازد که اشخاصی که‌این عبارت را کاوش می‌نمایند، در مرحله پژوهش ها/مقایسه (پژوهش ها تجاری) چرخه خرید می باشند، و در سود احتمال خرید کردنشان نیز کمتر میباشد.

واژه و کلمه کلیدی دارای ارتباط دیگری نیز با بها پیشنهادی 5.10 دلار پیدا کردم که در ذیل آورده گردیده:

 

گشوده هم، اگرچه کسب مرتبه بالا برای این واژه کلیدی، تضمین نمی‌نماید که بازدید کننده ورقه‌تان حقیقتا تبدیل [به مشتری] می شود، ولی به نیکی پر‌نور می‌سازد که کاربرانی که از این عبارت استعمال می‌نمایند، قصد به خرید دارا هستند.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 122 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 17:07

در ساخت محتوای متنی مراد از تراکم آموزش سئو یا این که چگالی عبارت کلیدی، نسبت تعداد عبارت کلیدی مهم به فعالیت رفته در آن، به تک تک لغات متن میباشد، که به طور درصد ذکر می‌گردد. بدین ترتیب در شرایطی که متنی 100 واژه و کلمه ای داشته باشید و تعداد دفعات به فعالیت رفته عبارت کلیدی در آن، 5 جايگاه باشد، می قدرت خاطرنشان کرد که تراکم عبارت کلیدی شما 5% میباشد. در قبلی آن را تراکم لغات کلیدی می نامیدیم، البته اینک به مکان بیان کردن کلمه و واژه، روی واژه و کلمه عبارت متمرکز می شویم، و آن را تراکم عبارت کلیدی می نامیم.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 127 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 16:39

دو استدلال وجود دارااست که آموزش سئو شما میتوانید سئوی کلاه سیاه را گزارش دهید. یا این که سایت شما از روش هک مخرب ، ویروس یا این که کمپین سئو منفی پیوندهای ناخواسته گزینه حمله قرار گرفته میباشد ، یا این که حاصل اینترنت اسپمی را در یک واژه و کلمه کلیدی رقابتی مشاهده میکنید که سایت شما در آن سکو بندی می نماید. برای آیتم دوم ، شما میتوانید گزارش اسپم اینترنت را از روش Google Webmaster Tools تصویب فرمایید. لطفاً با صلاحدید از این ابزار استعمال فرمایید. SPAM به معنای حالت های جستجوی فراتر از اینجانب وجود ندارد! گزارش غلط هرزنامه اینترنت قادر است سئوی کلاه سیاه محسوب گردد.
در شکل حمله به وبسایت شما از روش هک مخرب ، ویروس یا این که بدافزار ، بعد از حذف کد مخرب ، درخواست ارزیابی بدافزار را بدهید. در حالتی که اینترنت‌تارنما شما مقصود یک کمپین منفی بهینه سازی برای پیوندهای ناخواسته قرار گرفته باشد، بعد از این‌که کوشش کردید با اینترنت‌مسترهایی که‌این پیوندها را به اینترنت‌تارنما شما هدایت می‌نمایند تماس حاصل نمایید، میتوانید برای تماس از ابزار Disavow Links در Google Webmaster Tools به کار گیری فرمائید.

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو, نویسنده : علی سلطانی seotraining1 بازدید : 121 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 17:23